מרגישים בבית

טיול יום לוינה

טיול יומי מבודפשט לוינה - בירת אוסטריה!

עלות הסיור
מבוגר 85 יורו, ילד (3-13) 75 יורו, תינוק (0-2) 45 יורו
שעות הסיור
07:45 - 21:45 הטיול יוצא בימי רביעי (מרץ - דצמבר)
מס משתתפים
עד 19 נרשמים במיניבוס (מותנה במינימום 12 נרשמים)

חשבתם שבודפשט יפה? חכו עד שתראו את וינה!

ידוע שמקור יופיה של בודפשט מושפע מהארכיטקטורה עוצרת הנשימה של בירת אוסטריה – וינה, ואם חשבתם שאי אפשר ליהנות ממספר לוקיישנים באותו הטיול, כדאי שתחשבו שוב!

משפחת בנאי מזמינה אתכם לעלות על המיניבוס הממוזג שלנו להצטרף אלינו למסע בלתי נשכח באווירה אינטימית שיהפוך את הטיול שלכם בבודפשט לבלתי נשכח – טיול יומי לעיר וינה.
במהלך הטיול נהנה מנופייה המרהיבים של וינה, נכיר מקרוב את הארכיטקטורה המזוהה עם העיר, נשב להירגע באחד מבתי הקפה המיוחדים וכמובן לא נוותר על ההזדמנות ליהנות משניצל וינאי אותנטי, טעימה של שטרודל תפוחים א-ל-ו-ה-י ועל הדרך נעצור גם למסע קניות באיך לא – פרימרק (שווה)!

אז מה מחכה לנו?

1

נסיעה של 3 שעות מבודפשט לוינה, במהלכו תקבלו רקע היסטורי על העיר, הקשר בין אוסטריה והונגריה בעבר ואיך המדינות משפיעות אחת על השנייה היום מבחינה חברתית, כלכלית ודמוגרפית

2

עם הגעתנו לוינה נעניק לכם סיור פנורמי על הטבעת המפורסמת שמקיפה את לב העיר וכוללת שורה של אחוזות וארמונות מהממים ביופיים. בין לבין נצפה ונדבר על בניין האופרה, אחוזת החורף, מוזיאון התאומים ועוד..

 

3

נרד יחד לסיור רגלי מהנה לתוך לב ליבה של וינה. נעבור על האתרים המרכזיים, נעניק הסברים ונתן זמן לתמונות (שעה וחצי)

 

4

בסיומו של המסלול הרגלי תקבלו זמן איכות חופשי לטייל עצמאית במדרחוב הראשי עם מגוון חנויות ובתי קפה מציונים. בפרק זמן זה יש אופציה להצטרפות אל המדריך לסיבוב ברובע היהודי (שעה וחצי)

5

מלב העיר נמשיך לאחוזת הקיץ המדהימה של המלכה אליזבט ‘סיסי’ – שונברון!
תקבלו הסבר מקדים עם מפה של האזור ואפשרות להתלוות צמוד למדריך או לטייל עצמאית במתחם. במסעדה מקומית ניתן לטעום שניצל ושטרודל וינאי מעולה (שעה ורבע)

6

נסיים את הטיול בקניון עצום עם מלא חנויות שוות– כמובן כולל את הפרימרק המפורסם (שעה וחצי)

במהלך הסיור ניתן לכם המון המלצות נוספות על אתרים, מסעדות, אטרקציות, קניונים ואתרי קניות בבודפשט ונעמוד לרשותכם בוואטסאפ לכל שאלה פרקטית

הירשמו עכשיו לסיור!

המלצות וחוות דעת

  • יצאנו לטיול חברה ומרים ערכה לנו סיור בעברית, היה מאד מעניין ומגניב, מדריכה מקסימה וחיננית, העבירה את הסיור בצורה מושלמת, היינו כ20 איש וכולם מאד נהנו. אחלה סיור עם הרבה ערך מוסף, לדעתי חובה כחלק מהטיול. ממליצה בחום רב 🔥
    http://המלצת%20יונית%20נגולה%20-%20בודפשט%20עם%20משפחת%20בנאי
    יונית נגולה
    סיור ברובע היהודי
    אוקטובר 2023
  • סיור לברך הדנובה - מומלץ בחום! אתמול היינו 3 מבוגרים ושני ילדים בני 10, וכולנו נהננו מאוד, גם המבוגרים וגם הילדים. תודה ענקית במיוחד לגאבי המדריך, שעשה לנו את היום. מדריך מקסים, מעשיר, קשוב לקבוצה. הילדים התחברו אליו מהרגע הראשון ולא מפסיקים לדבר עליו. נופים מדהימים, סיור מקסים, מדריך מעניין ומקסים. ממליצים בחום!
    http://עדי%20דוברובסקי
    עדי דוברובסקי
    טיול יומי לברך הדנובה
    ספטמבר 2023
  • ממליצה בחום לקחת סיור לברך הדנובה עם חברת מטיילים עם משפחת בנאי. דניאל המדריך היה אדיב, מקסים, שופע ידע ומצחיק. הוא ממש עשה לנו את היום וזו הייתה החוויה הכי כיפית בחופשה! היתרון הגדול זה שבמיניבוס יש רק עד 20 אנשים וגם שעוברים בסיור בבזיליקה של אסטגרום (בניגוד לחברות אחרות). דניאל נתן לנו גם מלא המלצות פגז להמשך החופשה
    http://קורל%20בן%20תקוה
    קורל בן תקוה
    טיול יומי לברך הדנובה
    אוגוסט 2023
  • לקחנו שייט ליילי על הדנובה היה מעולה המדריך דניאל היה נעים אדיב מדוייק קבלנו שובר לשתיה ומופע הפולקלור היה ממש מהמם ומעשיר תודה רבה
    http://דודי%20לב-ארי
    דודי לב-ארי
    שייט לילי עם מופע פולקלור
    ספטמבר 2023
  • הגענו לבודפשט משפחה עם שלוש ילדות בגילאי 8,13, 15 לקחנו סיור רגלי בבודפשט עם מירים המקסימה! למדנו המון על המדינה והנופים היפים בה, תרגלנו קצת הונגרית וקיבלנו המון טיפים והמלצות מה עוד ניתן לעשות עם הילדות בבודפשט. הגולאש שמירים המליצה עליו היה מעולה ! כך גם המסעדה האיטלקית קרדינל,עליה קיבלנו המלצות חמות. תודה רבה למשפחת בנאי, ממליצים עליכם מאוד! משפחת בן אברהם.
    http://המלצת%20יהונתן%20בן%20אברהם%20-%20בודפשט%20עם%20משפחת%20בנאי
    יהונתן בן אברהם
    סיור רגלי להכרות העיר
    ספטמבר 2023

חוויות מסיורים קודמים

רוצים לסגור סיור?

בדקו עכשיו בלו"ז החודשי שלנו מתי נוכל להציע לכם טיול יומי לוינה
והירשמו עם קבלת אישור מיידי

סיורים נוספים שיכולים לעניין אותך

יודעים בדיוק איזה סיור תרצו? בדקו למתי נוכל להציע והזמינו עכשיו!

צריכים יותר פרטים? מלא ושלחו אלינו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.
מחכים לשמוע ממכם.
משפחת בנאי

סיורים בתוך בודפשט
סיורים מחוץ לבודפשט
* שם פרטי ושם משפחה
* מספר וואטסאפ
* אימייל
הזמינו סיור