מסעדות לבנוניות בבודפשט

מתגעגעים לאוכל הביתי ורוצים הפסקה מהמטבח המקומי? קבלנו מאתנו המלצות לחמש מסעדות לבנוניות הטובות ביותר בבודפשט.

מסעדת מוזאטה – Mozata

בעינינו, ללא ספק המסעדה הלבנונית מספר אחת בבודפשט.
בעלת המסעדה הינה צאצאית להורים מלבנון אבל היא בעצמה נולדה כבר בהונגריה. לאחר ביקור ראשוני בארץ מולדתה של אבא ואמא היא כל כך התאהבה במטעמים המקומיים, בנופים ובאווירה המזרח תיכונית שהחליטה לפתוח מסעדה לבנונית ייחודית בבודפשט.

ביקרנו עשרות פעמים במסעדה ולא היתה מנה אחת שהתאכזבנו בה. אם צריך בכל זאת להתאמץ, היינו ממליצים על החומוס, הקובה וגם על קציצות קבב טלה. יש להם גם כנאפה מעולה. לשתייה מומלץ להזמין את הלימונדה הביתית עם תותים ורברבר.

הזמינו מקומות מראש או בקרו באתר הרשמי של מסעדת מוזאטה לתפריט המלא ומידע נוסף.

עלויות

קובה 3.500 פורינט
קציצות קבב טלה טחון 5.400 פורינט
כנאפה 2.200 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע*23:00 – 12:00

*שימו לב, המטבח נסגר ב-22:00.

איך מגיעים

מסעדת מוזאטה ממוקמת בלב ליבה של העיר, בסמוך למדרחוב ואצי אוצה. ניתן להגיע אליה בהליכה רגלית קלה מכל דירה או מלון הנמצאת במרכז בודפשט. תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר פרנציאק (Ferenciek tere), תחנה אחת בלבד עם המטרו הכחול קו מס. 3 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת ארז – ARZ Lebanese Restaurant

מסעדת ארז (ARZ Lebanese Restaurant) נמצאת בצמוד לגדות הדנובה עם נוף עוצר נשימה לארמון המלוכה בבודה. צעד אחד לתוך המסעדה ואתם תרגישו שלקחתם טיסה ישירה ללבנון. השטיחים האדומים מתחת לשולחנות, התמונות התלויות על הקיר והריח העוצר נשימה שיוצא מהמטבח מרגיש שלרגע אחד אתם נמצאים במסעדה הכי טובה בביירות.

בתפריט תוכל להתפנק מסלטים, חומוס במגוון טעמים, פלטות בשרים על האש כמו שרק המטבח הלבנוני יודע להכין וכמובן קינוחים מתוקים.
צוות המלצרים במסעדה מנוסה ביותר ומעניק שירות אדיב ולבבי.

הזמינו מקומות מראש או צרו קשר עם המסעדה במספר נייח מקומי: 36-1-327-6392+.

עלויות

צלחת חומוס 2.300 פורינט
בקלוואה עם פיסטוק4.500 פורינט
צלחת שווארמה עם בשר בקר5.800 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע22:00 – 12:00

איך מגיעים

מסעדת ARZ ממוקמת בלב ליבה של העיר, בסמוך לשפת הדנובה על יד גשר השלשלאות המפורסם. ניתן להגיע אליה בהליכה רגלית קלה מכל דירה או מלון הנמצאת במרכז בודפשט. תחנת מטרו קרובה הינה תחנת הכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת זנוביה – Zenobia Lebanese & Syrian Restaurant

בהשוואה לשאר המסעדות הלבנוניות פה במאמר, מסעדת זנוביה ייחודית מכיוון שהיא משלבת במאכליה גם קולינריה סורית כך שההגדרה הנכונה היא מסעדה לבנונית-סורית. המסעדה קבלה את השראתה מהמלכה זנוביה שהייתה מלכת האיפמריה התדמורית במאה ה-3 לספירה, ממלכה קצרת שנים שהשתרעה ממצרים עד הים השחור. תחת הנהגתה שגשגו הגסטרונומיה, הסחר בתבלינים והנאת חיים.

בין מבחר המנות תוכלו למצוא בשרים על האש, מבחר סלטים וכמובן קינוחים מדהימים שבינהם הכנאפה האהוב.

הזמינו מקומות מראש דרך האתר הרשמי של מסעדת זנוביה.

עלויות

סלט באבא גנוש2.450 פורינט
קבב עוף 4.500 פורינט
עראיס4.400 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע23:00 – 12:00

איך מגיעים

מסעדת זנוביה ממוקמת בלב ליבה של העיר, על שדרת אנדראשי. ניתן להגיע אליה בהליכה רגלית קלה מכל דירה או מלון הנמצאת במרכז בודפשט. תחנת מטרו קרובה הינה תחנת Bajcsy-Zsilinszky út שהיא תחנה אחת בלבד עם המטרו הצהוב קו מס. 1 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת ליילה – Leila

כאשר אתם מטיילים על שדרות הואצי הידועות, אתם לא יכולים שלפספס את אחת המסעדות הטובות באיזור, הלו היא ליילה.
הריחות מהמטבח יבצבצו כבר מתחילת הרחוב ובכל סימטה קרובה. המסעדה הלבנונית האותנטית של ליילה היא עסק משפחתי, הנקרא על שם ילדתם הבכורה ליילה והיא משקפת אהבה לאוכל ותשומת לב לפרטים הקטנים. 

המסעדה מציעה מנות אותנטיות, מרגשות ובריאות שהוכנו על ידי השף הלבנוני עטור השבחים. 
מוטו המסעדה: עמודי התווך של התרבות הלבנונית הם נדיבות, אכפתיות ושיתוף אוכל, המקרבים משפחות וחברים.

ניתן לשריין את מקומכם מראש דרך האתר הרשמי של מסעדת ליילה. ניתן ליצור קשר עם המסעדה גם בדוא"ל: info@leilascuisine.com.

עלויות

חומוס עם כבד עוף2.600 פורינט
קובה3.100 פורינט
פלטת בשרים ל-2 אנשים18.500 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע*23:00 – 12:00

*המטבח נסגר ב-22:00.

איך מגיעים

מסעדת ליילה ממוקמת בלב ליבה של העיר על המדרחוב ואצי אוצה. ניתן להגיע אליה בהליכה רגלית של 10-15 דקות מכל דירה או מלון הנמצאת במרכז בודפשט. תחנת מטרו קרובה הינה תחנת Ferenciek tere שהיא תחנה אחת בלבד עם המטרו הכחול קו מס. 3 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת באאלבק – Baalbek

שם המסעדה נובע מעיר השטופת שמש הנקראת באאלבק שנמצאת בלבנון.
מרשימת מסעדות לבנוניות בבודפשט באאלבק נחשבת לתוססת מכולם בה תוכלו לנסות את יצירות המופת של המטבח הים תיכוני באווירה מעולה.
הטעמים הלבנוניים המסורתיים זוכים לתחייה בשילוב עם הפנורמה היפה של הדנובה והאירוח הערבי האגדי, אשר הופכים את המסעדה הזו למקום מיוחד באמת. 

כבר מהרגע שתכנסו למסעדה תרגישו שאתם במסעדת יוקרתית ברמה הגבוה ביותר, הכל מואר מעוצב ומסודר למראה עין, אנו בטוחים שלרגע אפילו אולי תרגישו שהתבלבלתם במסעדה.
בין מנות הפתיחה אשר משלבות חציל על האש לסלטיי הטבולה המוכרים ועד למנות הבשריות הגדולות מסעדת באאלבק מזמינה אתכם למסע מטעמים מרגש וביתי בלב ליבה של בודפשט. בנוסף למנות לבנוניות מסורתיות, המסעדה מציעה מבחר נאה של נרגילות.

שריינו מקומות מראש דרך האתר הרשמי של מסעדת באאלבק או צרו קשר אתם במספר נייד מקומי: 36-70-705-0505+.

עלויות

סלט טבולה3.750 פורינט
גבינת חלומי על הגריל3.150 פורינט
קפטה עם טחינה6.350 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע*24:00 – 12:00

*מטבח נסגר ב-22:30, הזמנות עד 22:15.

איך מגיעים

מסעדת באאלבק ממוקמת בלב ליבה של העיר על שפת הדנובה במקביל למדרחוב ואצי אוצה. ניתן להגיע אליה בהליכה רגלית של 10-15 דקות מכל דירה או מלון הנמצאת במרכז בודפשט. תחנת מטרו קרובה הינה תחנת Ferenciek tere שהיא תחנה אחת בלבד עם המטרו הכחול קו מס. 3 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).