מרק גולש בבודפשט

רוצים לטעום מרק גולש בבודפשט? קבלו מאתנו המלצה עבור 6 מסעדות המציעות מרק גולש שלא תשכחו

בכל אחת מהמסעדות הנ”ל תוכלו לטעום מנות נוספות המאפיינים את המטבח ההונגרי אבל לתשומת ליבכם יש לנו גם בלוג בנפרד על מסעדות הונגריות בבודפשט.

מסעדת קקס ביסטרו – Keksz Bisztró

מסעדת קקס ביסטרו הינה מסעדה הנמצאת בבעלותם של יהודים מקומיים. אחת המסעדות הטובות ביותר לארוחות בוקר בבודפשט אבל החוזק העיקרי שלהם טמון במרק גולש. הבשר והירקות במרק תמיד טריים והוא מוגש בצד עם 2 פרוסות עבות של לחם לבן. לאחר אינספור נסיונות ניתן להכריז בבטחה שהמרק גולש שלהם הוא הטעים מכולם.

מתים לאכול מרק גולש אבל הפרטנר שלכם צימחוני או לא אוכל בשר בחו"ל? תוכלו למצוא בתפריט גם מרק מוקרם מבטטה עם גבינת עזים שגם טעמנו וגם מעולה!

המסעדה מציעה גם ארוחת בוקר שמאופיין לרוב עם מאכלים מביצים ובנוסף יש להם גם מבחר של סנדוויצ’ים וסלטים. 

להזמנת מקומות מראש, צרו קשר עם המסעדה בדוא”ל: ketvendeglatos@gmail.com או במס. נייד מקומי: 36-30-556-7059+. למידע נוסף, בקרו באתר הרשמי של מסעדת קקס ביסטרו.

עלויות

מרק גולש2.790 פורינט

שעות פתיחה

שני – רביעי24:00 – 10:00
חמישי01:00 – 10:00
שישי – שבת02:00 – 10:00
ראשון23:00 – 10:00

איך מגיעים

מסעדת קקס ביסטרו ממוקמת בלב העיר וברובע היהודי. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת הכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת מנזה – Menza Étterem és Kávézó 

מסעדת מנזה אחת המסעדות האהובות לא רק על ידי המטיילים אלא גם על ידי המקומיים בבודפשט. מחירים סבירים ועיצוב מיוחד מתקופת הרטרו, מתקופת הקומיניזם בהונגריה בחלקו השני של המאה ה-20. 

המרק גולש של מסעדת מנזה נחשבות לאחד הטובות בעיר אבל מציעה מעבר לכך גם מאכלים הונגריים אותנטיים נוספים כגון כבד אווז עם פירה תפוחי אדמה. בתפריט ניתן למצוא גם מנות צמחוניות וטבעוניות כך שהמסעדה הינה בחירה מושלמת לכולם.

הזמינו מקומות מראש באתר הרשמי או צרו קשר עם המסעדה בדוא”ל: info@menzaetterem.hu או במס. נייד מקומי: 36-30-145-4242+.

עלויות

מרק גולש2.690 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע23:00 – 11:00

איך מגיעים

מסעדת מנזה ממוקמת בלב העיר וברובע היהודי. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת אוקטוגון (Oktogon), שלוש תחנות עם המטרו הצהוב, קו מס. 1, היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת בשטיה  – Bestia Étterem 

מסעדת בשטיה הינה מסעדת בשרים עם סטייקים ומרק גולש הונגרי מעולה. המסעדה בעל עיצוב פנימי מהמם,  ממוקמת באזור מפואר בבודפשט, ברובע הממשלתי וליד הבזיליקה היפיפיה. השף והנהלת המסעדה אדיבים ושירותיים, לפי הנסיון שלנו וחוות דעת של לקוחות עבר המסעדה בהחלט שווה ביקור.  

ייחודיות המסעדה מעבר לסטייקים והמרק גולש הינו המגוון הגדול של בירות קראפט (בירה ביתית). 

הזמינו מקומות למסעדה מראש דרך הקישור המצורף או צרו קשר בדוא”ל: hello@bestia.hu או במס. נייד מקומי: 36-70-333-2163+.
למידע נוסף, בקרו באתר הרשמי.

עלויות

מרק גולש3.450 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע*24:00 – 12:00

*המטבח נסגר ב-23:00.

איך מגיעים

מסעדת בשטיה ממוקמת בלב העיר. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת הכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc Tér).

מסעדת גטו גולש – Gettó Gulyás Étterem

מסעדת גטו גולש הינה מסעדה המתמחה באחד המנות העיקריות של המטבח ההונגרי: נזיד בשרים. בתפריט תוכלו למצוא 14 סוגים שונים של נזידים ותוך כדי אכילה תוכלו להנות מעיצוב מיוחד של המקום המשלב את האלמנטים של תחילת מאה ה-19 וההרגשה הביתית לאכול אוכל שרק סבתא היתה מכינה.

המרק גולש שלהם הינו מרק גולש הונגרי אמיתי עם הרבה פפריקה, פלפלים, תפוחי אדמה וקוביות בשר בקר.

הזמינו מקומות מראש, צרו קשר עם המסעדה בדוא”ל: gettogulyas@gmail.com או במס. נייד מקומי: 36-20-376-4480+.

עלויות

מרק גולש2.250 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע23:30 – 12:00

איך מגיעים

מסעדת גטו גולש ממוקמת בלב העיר וברובע היהודי. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת אסטוריה (Astoria), תחנה אחת בלבד עם המטרו האדום קו מס. 2 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת הונגריקום ביסטרו – Hungarikum Bisztró 

מסעדת הונגריקום ביסטרו אחד המסעדות הפופולריות ביותר בקרב המטיילים בבודפשט. ההנהלה שמה דגש מאוד גדול על איכות המרכיבים, המלצריות צעירות ומעניקות שירות מהיר ולבבי. 

ייחודיות המסעדה היא מאכלים הונגריים אותנטים בלבד עם מרק גולש אלוהי!

שימו לב! הזמנת מקומות מראש ניתן רק באפשרות מילוי טופס הזמנה באתר הרשמי והיא חייבת להיות מאושרת במייל חוזר. למידע נוסף, צרו קשר עם המסעדה במס. נייד מקומי: 36-30-661-6244+ או בדוא”ל: info@hungarikumbisztro.hu.

עלויות

מרק גולש3.600 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע14:30 – 12:0022:00 – 18:00

איך מגיעים

מסעדת הונגריקום ביסטרו ממוקמת בלב העיר, בקרבת בניין הפרלמנט ההונגרי. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר קושוט לאיוש (Kossuth Lajos tér), תחנה אחת בלבד מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת בודפשט ביסטרו – Budapest Bisztró 

מנת הדגל של מסעדת בודפשט ביסטרו הינה המרק גולש המוגש עם אטריות בסיר אדום קטנטן ועם לחם לבן טרי ופפריקה ירוקה חריפה בצד. 

הזמינו מקומות מראש או צרו קשר עם המסעדה במס. טלפון מקומי: 36-1-796-5192+. למידע נוסף, בקרו באתר הרשמי.

עלויות

מרק גולש4.900 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע23:00 – 11:30

איך מגיעים

מסעדת בודפשט ביסטרו ממוקמת בלב העיר, בקרבת בניין הפרלמנט ההונגרי. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר קושוט לאיוש (Kossuth Lajos tér), תחנה אחת בלבד מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).