בתי קפה בבודפשט

בתי קפה בבודפשט מהיפים ביותר באירופה. בתי קפה מעולם אחר עם עיצוב פנים מהמם, קפה מעולה ועוגות טעימות

אם אתם חובבי קפה, לתשומת ליבכם – יש לנו מאמרים גם על קונדיטוריות בבודפשט וארוחות בוקר בבודפשט

קפה ניו יורק – New York Café

קפה ניו יורק ממוקם בארמון ניו יורק (New York Palace) שנבנה בסוף מאה ה-19 בתקופת האימפריה האוסטרו-הונגרית. הרבה ממכם תוהים מה הקשר לבית קפה שנמצא בבודפשט לניו יורק אז התשובה לכך שמצד אחד האדריכלים של הבניין המהמם הזה היו הונגרים אבל מצד שני המזמינים והמממנים של הפרויקט הייתה חברת הביטוח חיים הותיקה של ניו יורק (New York Life Insurance Company). הבית קפה שימש בזמנו כמקום מפגש חברתי לסופרים ומשוררים הונגרים. המבנה היום פועל כמלון 5 כוכבים ובתוכו נמצא בית קפה ניו יורק שחובה לכל למטייל שמגיע לבודפשט לבקר בו.

שימו לב! המחירים בקפה ניו יורק נחשבים ליקרים במיוחד. בתפריט תוכלו לבחור למשל שוקו חם, קפה קפוצ’ינו או מקיאטו מקושט בזהב טהור 24 קראט.

הבית קפה מציע בנוסף ארוחת בוקר ומנות עיקריות אבל היינו ממליצים לצמצם את הביקור לקפה ועוגה טעימה ופשוט ליהנות מהאווירה. המסעדה גובה 15% דמי שירות בחשבונית הסופית.

עקב ביקוש גדול לבית קפה לא ניתן לשריין מקומות בשעות הבוקר ואחה"צ, רק לארוחת ערב אחרי השעה 18:00. ניתן לשריין מקומות באתר הרשמי של הבית קפה או בעזרת מס. נייח מקומי: 36-1-886-6167+. 

עלויות

קפוצ'ינו עם זהב 24 קראט4.200 פורינט
בלינצ'ס עם גבינה לבנה מתוקה, קרם וניל ורוטב תותים4.025 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע24:00 – 08:00

איך מגיעים

קפה ניו יורק ממוקם על שדרה מרכזית המקיפה את לב העיר. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 20-25 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר בלאה לויזה (Blaha Lujza tér), שתי תחנות בלבד עם המטרו האדום קו מס. 2 מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

בית קפה ז’ולנאי – Zsolnay Kávéház 

וילמוש ז’ולנאי היה יזם הונגרי מוכשר שלמד באוסטריה וכשסיים את לימודיו חזר להונגריה והפך את מותג הפורצלן ההונגרי המפורסם מחברה משפחתית קטנה לשם מוכר ומכובד ברחבי העולם. הבית קפה נקרא על שמו מכיוון שכל הכלים שתמצאו בו עשויים מקרמיקה ופורצלן.

הבית קפה פועל גם כמסעדה ומציע פיצות, מרקים, סנדוויצ’ים, מנות עיקריות וכמובן קינוחים. 

שימו לב! המסעדה גובה 10% דמי שירות בחשבונית הסופית.

ניתן לשריין מקומות מראש באתר הרשמי של הבית קפה או בעזרת מס. נייח מקומי: 36-1-889-3900+. 

עלויות

עוגת לימון1.900 פורינט
עוגת דובוש1.900 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע23:00 – 10:00

איך מגיעים

בית קפה ז’ולנאי ממוקם על שדרה מרכזית המקיפה את לב העיר. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 20-25 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת ניוגאטי (Nyugati Pályaudvar), שתי תחנות בלבד עם המטרו הכחול קו מס. 3 מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

קפה ג’רבו – Café Gerbeaud

קפה ג’רבו נחשב גם כן לאחד מבתי הקפה המובחרים ביותר שתמצאו בבודפשט. הבית קפה תיפקד כקונדיטוריה בתחילת דרכו בסוף מאה ה-19 ומוכר עד היום כאחד המקומות האיכותיים עם עוגות ברמות הגבוהות ביותר שתטעמו בבודפשט. יש להם גם מתכון מיוחד לבונבון שוקולד עם דובדבן וליקר, טעים בטירוף!

הבית קפה פועל גם כן כמסעדה ומציע בתפריט מרקים, סלטים, סנדווצ’ים וכ”ו. המסעדה גובה 15% דמי שירות בחשבונית הסופית.

אין אפשרות להזמין מקומות מראש, ניתן להתיישב לפי שולחן מתפנה. למידע נוסף בקרו באתר הרשמי.

עלויות

קרמשניט3.590 פורינט
בלינצ'ס ג'רבו4.350 פורינט

שעות פתיחה

ראשון – חמישי20:00 – 09:00
שישי – שבת21:00 – 09:00

איך מגיעים

קפה ג’רבו ממוקם בלב העיר בכיכר וורשמרטי. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת הכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

בית קפה סנטרל – Central Cafe

בית קפה סנטרל נוסד בשנת 1887 ובדומה לקפה ניו יורק שימש כמקום מפגש אינטלקטואלי לסופרים, מדענים, מלחינים ואמנים שונים. העיצוב פנים פשוט מהמם עם תקרה גבוהה וריהוט ממש כמו של פעם שלא תחוו במקומות אחרים.

הבית קפה פועל גם כמסעדה ומציע ארוחת בוקר, מנה ראשונה, עיקרית ולקינוח עוגות מהממות.

ניתן להזמין מקומות מראש באתר הרשמי או באמצעות מס. נייד מקומי: 36-30-945-8058+.

עלויות

בלינצ'ס במגוון טעמים2.550 פורינט
עוגת אסתרהאזי2.150 פורינט

שעות פתיחה

ראשון – שלישי22:00 – 09:00
חמישי – שבת24:00 – 09:00

איך מגיעים

בית קפה סנטרל ממוקם בקרבת המדרחוב ואצי אוצה. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 15-10 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר פרנציאק (Ferenciek tere), תחנה אחת בלבד עם המטרו הכחול קו מס. 3 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

בית קפה דונה פארק – Dunapark coffehouse

אחד מבתי הקפה האהובים עלינו בבודפשט! נבנה בסגנון הבאוהאוס בתחילת מלחמת העולם השנייה ב-1938 ובניגוד לכל שאר בתי הקפה שעליהם המלצנו למעלה, דונה פארק ממוקם טיפה הרחק ממרכז העיר ברובע 13 שדרך אגב מוכר בציבור כרובע יהודי ועד היום יש קהילה גדולה מאוד של יהודים הגרים בסביבה. 

מדובר בבית קפה אלגנטי עם הקרמשניט הכי טעים בעיר שנקרא קרמשניט נפולאו – לא לפספס! המסעדה גובה 12% דמי שירות בחשבונית הסופית.

ניתן לשריין שולחן מראש דרך הקישור המצורף. למידע נוסף צרו קשר עם הבית קפה במס. נייח מקומי: 36-1-786-1009+.

עלויות

עוגת שוקולד בלגי1.390 פורינט
עוגת טיראמיסו1.190 פורינט
עוגת קרמשניט990 פורינט

שעות פתיחה

כל ימות השבוע19:00 – 09:00

איך מגיעים

בית קפה דונה פארק ממוקם ברובע 13. ניתן להגיע בעזרת רכבת חשמלית צהובה קו מס. 2 שנעה על שפת הדנובה, איתה תגיעו עד לתחנה הסופית, כיכר יאסאי מרי (Jászai Mari tér), משם יש לכם הליכה קלה של כ-5-6 דקות עד ליעד.