מסעדות סושי בבודפשט

חולים על אוכל אסייתי ורוצים לטעום סושי בבודפשט? קבלו מאתנו המלצה עבור חמש מסעדות יפניות מעולות

מסעדת אנמאן – Ennmann

מסעדת אנמאן לא בהכרח נחשבת למסעדה סופר מיוחדת מבחינת מראה חיצוני, למקום יש עיצוב פנימי סביר ללא ריהוט יוצא דופן, מה גם שהמסעדה ממוקמת בקומת מרתף ללא חלונות בגובה עיניים המאפשרים ראייה לרחוב. מבחינת סושי אבל מדובר באחת המסעדות היפניות הטובות ביותר בבודפשט עם טעמים נפלאים ושירות מצוין.

המסעדה מציעה סושי פנטסטי ובנוסף תוכלו למצוא גם בתפריט מגוון רחב של אוכל יפני כגון סשימי שקבל לא מעט שבחים מלקוחות קודמים.  

להזמנת מקומות מראש, צרו קשר עם המסעדה בדוא”ל: ennmann.budapest@gmail.com או במס. טלפון מקומי: 36-1-426-8157+. למידע נוסף בקרו בדף פייסבוק הרשמי.

שעות פתיחה

שלישי – ראשון15:00 – 11:3022:00 – 17:00

איך מגיעים

מסעדת אנמאן ממוקמת בלב העיר ובצד של בודה. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 20-25 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר בטיאני (Batthyány tér), שתי תחנות בלבד עם המטרו האדום קו מס. 2 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת ימאטו – Yamato Étterem

מסעדת ימאטו בעלת עיצוב פנים אקסקלוסיבי ומוכרת כמסעדה איכותית בבודפשט עם סושי עסיסי. חשוב לציין שייחדיות המסעדה לא רק סושי אלא גם אוכל קוריאני שתוכלו להכין בעצמכם על העש! חוויה מדליקה עם שולחן שבמרכזו גריל חשמלי וכל מה שעליכם לעשות זה לטגן בעצמכם חתיכות בשר שבחרתם מראש. 

המלצרים במסעדה מאוד נחמדים ועוזרים בכל שאלה, מעניקים שירות מהיר ולבבי. בקיצור, מסעדה יפנית מומלצת ביותר עם סושי ואוכל אסייתי מעולה.

להזמנת מקומות מראש, צרו קשר עם המסעדה בדוא”ל: yamato@yamatorestaurant.hu או במס. נייד מקומי: 36-70-681-7544+. למידע נוסף בקרו באתר הרשמי.

שעות פתיחה

כל ימות השבוע23:30 – 11:30

איך מגיעים

מסעדת ימאטו ממוקמת בלב העיר ובצד של פשט. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 20-25 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת ניוגאטי (Nyugati), שתיי תחנות עם המטרו הכחול קו מס.3 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

סושי אושון  – Sushi Ocean

סושי אושון הינה מסעדה יפנית מסורתית עם אווירה נעימה ורגועה שלא תמצאו במקומות אחרים בבודפשט. המסעדה מאפשרת לכם לקבל טעימה מיפן המקורית עם מנות סושי מצוינות וצוות שירותי הנותן מעל ומעבר.  

אנו ממליצים על המסעדה בחום! אסור לפספס חוויה קולינרית אותנטית שכזו!

להזמנת מקומות מראש צרו קשר עם המסעדה במס. טלפון מקומי: 36-1-612-7002+.

שעות פתיחה

שני22:30 – 17:00
שלישי – חמישי22:30 – 12:00
שישי – שבת23:00 – 12:00
ראשון22:30 – 12:00

איך מגיעים

מסעדת סושי אושון ממוקמת בלב העיר. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 10-15 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר קושוט לאיוש (Kossuth Lajos tér), תחנה אחת בלבד עם המטרו האדום קו מס. 2 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

טוקיו בודפשט – Tokio Budapest 

מחפשים מסעדת סושי פנסית בבודפשט? מסעדת טוקיו בודפשט בהחלט עונה על כל הדרישות ומוכרת כמסעדה יפנית איכותית המציעה סושי ברמה גבוהה מאוד המוגשת בעיצוב יפה לעין. למסעדה גם ברמנים מעולים לכן היא לא מתמחה באוכל יפני בלבד אלא גם במשקאות, בתפריט תמצאו יינות, וויסקי וקוקטיילים.

מסעדת טוקיו בודפש בעלת עיצוב פנים מושקע ביותר ונמצאת בסביבה נאה ורגועה בקרבת נהר הדנובה. מיקום מעולה לסיום יום טיולים ארוך עם ארוחת ערב יפנית מעולה.

להזמנת מקומות מראש, צרו קשר עם המסעדה בדוא”ל: info@tokiobudapest.com או במס. נייד מקומי: 36-70-333-2176+, בנוסף יש אפשרות לבצע הזמנה גם באתר הרשמי.

שעות פתיחה

כל ימות השבוע24:00 – 12:00

איך מגיעים

מסעדת טוקיו בודפשט ממוקמת בלב העיר בצמוד לגשר השלשלאות. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 10-15 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. תחנת מטרו קרובה הינה הכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).

מסעדת במבוסליגט – Bambuszliget  

מסעדה יפנית מעולה בקרבת נהר הדנובה, כך שאם תבקרו בה לא רק תהנו מאוכל יפני טעים אלא גם מנופים המשקיפים אל פני האוניות החולפות וגבעת גלרט היפיפיה. אורחים קודמים שנכחו במקום הדגישו שהמלצרים מאוד נחמדים, מעניקים שירות מהיר ובכללי מדובר באחת המסעדות הטובות ביותר בבודפשט בו תוכלו לאכול סושי טעים. 

להזמנת מקומות מראש צרו קשר עם המסעדה במס. טלפון מקומי: 36-1-318-1144+. למידע נוסף בקרו באתר הרישמי.

שעות פתיחה

כל ימות השבוע22:00 – 12:00

איך מגיעים

מסעדת במבוסליגט ממוקמת בלב העיר, במקביל למדרחוב ואצי אוצה. ניתן להגיע בהליכה רגלית קלה של 10-15 דקות מכל מלון או דירה הנמצאת בלב העיר או קרבתה. בתחבורה ציבורית, תחנת מטרו קרובה הינה תחנת כיכר פרנציאק (Ferenciek tere), תחנה אחת בלבד עם המטרו הכחול קו מס. 3 היוצא מהכיכר המרכזי דיאק פרנץ (Deák Ferenc tér).